achtergrond 2013

Volgers

donderdag 29 maart 2012

Rugtasje

Hallo,

Dinsdagochtend belde mijn buurvrouw of ik misschien een rugtasje wilde maken.
Haar zoontje moet a.s. vrijdag naar een feestje, en het leek haar wel leuk om dan iets in het rugtasje te doen.
Toen ik mijn hh werkjes gedaan had, ben ik maar meteen begonnen.

Karton - blok Action ~ diversen.
Effen karton - blok van de Aldi.
Knoop - MD Lr0164.
Lint
De klepjes sluiten met klittenband.

Cynthia is hem 's avonds gelijk wezen brengen. Ze vondt hem heel leuk.
Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

Groetjes,
  Sjanie

9 opmerkingen:

  1. mooi jongenstasje.
    Weet zeker dat het een succes zal zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjannie,

    Wat een gaaf tasje! Harstikke leuk voor een jongen met die vlieguitgjes erop. Action bewijst maar weer wat een leuk papier ze hebben:)

    Super leuk hoor;)

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sjanie,
    Wat is dat een super leuk rugtasje, echt mooi!

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuk tugtasje!
    Kinderen vinden dit een gaaf kadoosje.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dat is erg leuk gedaan.
    mooi dat papier met die vliegtuigjes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Erg leuk. Het is een mooi tasje geworden.

    BeantwoordenVerwijderen