achtergrond 2013

Volgers

woensdag 7 maart 2012

portomonee

Hallo,

Bedankt weer voor jullie reacties. Wat is dat toch super leuk om ze te lezen.
Gisteren kwam Stephan uit school met de vraag of ik nog een kaart had met een auto of zo en of ik nog geld had, want hij had morgen (vandaag dus) een feestje.
Ik heb op zich wel jongenskaarten staan, maar niet om geld te geven, dus dan maar aan de slag.
Dit is het geworden.
Gestreepte papier - Action ~ vintage.
Groen en rood kaartkarton.
Erin heb ik een label gedaan met hartelijk gefeliciteerd erop gestempeld, en Stephan heeft zijn naam achterop gezet.
De stempel is van Kars ~ verjaardag.

In de portomonee heb ik ook groen kaartkarton gedaan zodat er vakken in komen.
Daar zit het label in en het geld.
Twee klittebandrondjes gebruikt om het te sluiten.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Ik kijk uit naar jullie reacties.

Groetjes,
Sjanie

10 opmerkingen:

  1. Erg mooi gemaakt. Leuk idee.

    Groetjes Alinda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk met die vakken erin ook!
    Papier is ook mooi... en dat van Action, heb ze ook allemaal.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk gedaan zo de portemonnee!
    Dat zal het vriendje van Stephan ook wel gevonden hebben.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sjanie,
    Wat leuk dat je mijn volgster bent geworden, dankjewel.
    Ben ook even op jouw blog komen kijken en zag dat jij ook mooie kaarten maakt, ben dus ook jou volgster geworden, kunnen we misschien bij elkaar wat inspiratie opdoen.
    Wat je kaart betreft, dat heb je mooi gemaakt, heel leuk idee.

    Groetjes en fijne dag, Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjanie,

    ziet er echt leuk uit. Leuk kadootje zo. Die rugzakjes blijf ik ook erg leuk vinden, moet het nog steeds eens een keer gaan maken.
    Die blokken van de Action blijven leuk, je kunt er niet genoeg van hebben en ze kosten bijna niks.
    Groetjes Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sjanie

    Leuk gedaan sjanie ,altijd makkelijk als je creatief ben.
    Groetjes ma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat mooi gemaakt. schitterende idee.
    erg leuk!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. hoi sjanie,
    bedankt voor je reactie op mijn kaartje!!
    ik ben meteen weer even komen neuzen op jouw blog.
    ik vind dit echt een mega leuk idee,ik vind het altijd zo moeilijk wat ik voor jongens/mannen moet maken.
    maar dit is echt heel leuk! mooi gemaakt!
    groetjes annemarie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sjanie,

    Ik vind het een heel leuk idee,ik vind het altijd lastig om iets te maken voor de heren. Het idee ga ik ook een keer gebruiken als je het niet erg vind!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen