achtergrond 2013

Volgers

maandag 19 maart 2012

Naar de beurs geweest

Hallo iedereen,

Wat een heerlijk lente weer is het vandaag weer.
Ik heb de was al buiten hangen, heerlijk!

Afgelopen zaterdag zijn we naar de beurs in den Bosch geweest.
Drie schoonzussen, een nichtje, een tante van Pieter, een zwager, Pieter en ik.
Een heel groepje dus, maar wel heel gezellig. Je bent elkaar tijdens het lopen wel steeds kwijt, maar je loopt gewoon in eigen tempo en dan met de koffie en met eten spreek je met elkaar af en dat doe je samen, en dan natuurlijk je aanwinsten aan elkaar laten zien. Het was een superdagje!!
In Februari ben ik jarig geweest, maar omdat het toch de bedoeling al was dat we naar die beurs zouden gaan, heb ik toen niets gehad, maar heb ik op de beurs gekeken wat ik wilde hebben.
Nou dit is het geworden, de foto is niet helemaal duidelijk, maar toen we 's avonds thuis kwamen moest ik natuurlijk eerst het één en ander uitproberen, maar dan moest het wel eerst op de foto.

Ik had thuis al wel een lijstje gemaakt met dingen die ik leuk vond, en ik heb bijna alles.

Vanavond naar een verjaardag van de overbuurvrouw en dan hoop ik morgen de kaart te plaatsen die ik voor haar gemaakt heb.

Voor nu een fijne dag verder en groetjes,
                        Sjanie

6 opmerkingen:

  1. het was inderdaad heel leuk! zou iedere week wel willen, maar dat gaat iets teveel kosten denk ik!
    Ik heb de sjaal af hoor. Als we van de week nog eens gaan freubelen neem ik 'm mee.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sjanie,
    Het lijkt me ook een heel leuke beurs,maar voor mij te ver weg.Ben wel een keer in Zwolle geweest maar die was lang zo leuk niet. Zie altijd dat in Den Bosch veel meer bekende dames zijn die met de nieuwe artikelen werken.
    Nou je hebt prachtige spulletjes gekocht hoor.Veel plezier er mee.
    Groetjes van Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Sjanie,
    wat een leuke ervaring naar de beurs gaan en dan vooral nog wat mogen uitzoeken voor je verjaardag.....wat heb je toch leuke spulletjes gekocht. daar kun je heel wat leuke/mooie kaarten maken en versieren. veel plezier!!
    ik ben er niet geweest. vorig jaar voor het eerst naar de kreadoe geweest. nou....dan gaan mijn ogen ook open...wat een spullen en workshops/voorbeelden....echt leuk om er naar te kijken en dan nog de gezelligheid.
    eerste keer voor mij en het was zeer geslaagd en dat geldt ook voor jou als ik je berichtje lees. super!!
    succes.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sjanie,
    Lijkt me ook heel gezellig zo met z'n allen naar de hobbybeurs.
    Ben zelf nog nooit in Den Bosch geweest, maar wie weet!
    Je hebt wel hele mooie dingen gekocht zeg, veel hobbyplezier ermee, en de creatie's zullen we wel een keer op je blog zien, kijk er al naar uit hoor!!!

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat heb je veel mooie hobbyspulletjes gekocht! Heel veel plezier ermee.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sjanie,

    Ik ga meestal ook naar een van deze beurzen, maar ben nu al een jaar niet geweest, en krijg toch een beetje afkick verschijnselen. Ik ging ook meestal met mijn man(de meeste houden daar niet van, maar zo te lezen die van ons gelukkig wel) en een vriendin. Wie weet dat ik in het najaar nog een keer ga.

    Je hebt echt hele leuke spulletjes gekocht. Ik ben erg benieuwd naar je kaarten!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen