achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 3 maart 2015

Sunburstkaart

Hallo allemaal,

Het kaartje wat ik vandaag wil laten zien, zag ik al verschillende keren voorbij komen.
Ik vond ze zo leuk dat ik me er eens in verdiept heb en bij cards and scrap staat een workshop hoe je hem kan maken. Alleen heb ik er een vierkante versie van gemaakt.
Basis - wit linnenkarton
Achtergrond - zwart karton
DP zwart/wit - Papermania
Rood/wit - Kruidvat
Mal - NS MFD-005
Mal poezen - MD COL1344
Rood organzalint
Plakpareltjes
Tekststicker rood Hartelijk gefeliciteerd.

Dit kaartje doet mee bij :
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.com - zwart/wit + 1 kleur
http://de-egel.blogspot.com - dieren

Leuk dat je weer even langsgekomen bent en ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat, ze worden met plezier gelezen.
Iedereen die een reactie achtergelaten heeft op mijn vorige post, heel erg bedankt.

Liefs, Sjanie

11 opmerkingen:

  1. Wat is ie leuk , Sjanie.
    Mooie combinatie van kleuren en papier.
    Ik heb er inderdaad ook al meerdere gezien en ga er misschien ook maar eens eentje proberen.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart heb je gemaakt. Fijn dat je meedoet met de challenge van Cards2Create.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjanie,
    wat een prachtkaart,mooie kleurtjes bij elkaar en de katjes zijn stop..
    liefs,Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supermooie kleurencombi!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart in een mooie kleurencombi en de kateen van MD passen er perfect bij.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Woooooow, wat een leuk kaartje,inderdaad,de vierkante versie is ook leuk
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super Sjanie, mooi in deze kleurencombinatie!! En dan die prachtige katten in de midden, ik vind hem heel gaaf!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk deze sunburstkaart, ik wilde hem ook nog maken. Ik vind je kleurencombinatie erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie sunburst kaart met die poezen in de hoofdrol Sjanie. Door de kleurencombinatie oogt hij toch lekker rustig.
    Leuk dat je meedoet bij de maart-challenge van de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Je sunburst kaart is geweldig, ik vind hem zo
    ontzettend gaaf, en ook met die poesjes erop, woowww ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze dieren Challenge !
    Fijne avond !
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat zijn die katten toch leuk, en ook je verdere kaart vind ik erg mooi gemaakt. Fijn dat je met de maart uitdaging meedoet. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen