achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 10 maart 2015

Baby

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een babykaartje om te laten zien.
Basis - ecru kaart
DP - Action
Mal zijkanten - MD Lr0269
Mal boek - MD Lr0253
Mal blaadjes (bruin) - MD Lr0106
Mal blaadjes (roze) - MD Lr0138
Mal bloemen - Joy! Crafts 1201/0082
Plaatje - Studiolight
Plakparels
Tekststicker "een dochter geboren".

Dit kaartje doet mee bij:
http://wlvc.blogspot.com - geboorte/babykaart

Bedankt weer voor het langskomen op mijn blog en voor de reacties op mijn vorige post.
Iedereen een fijne dag!

Liefs, Sjanie

21 opmerkingen:

  1. Wat een schatje is het geworden, Sjanie.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke babykaart Sjanie. Daar moet ik nog steeds aan beginnen. Maar dan kom ik boven en dan zie ik ineens een mooie mal op lila papier liggen en denk ik, ik heb nog van die mooie lila bloemen, als ik ............. en ja, dan komt het idee tot leven en ben ik beneden met alles voor een trouwkaartje. Die stond ook nog op mijn "to do" lijstje, maar ....
    En zo krijg je een troep van jewelste. Maar mijn trouwkaartje is klaar. hihihi
    gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ach wat een schatje Sjanie, heel mooi opgebouwd. Superzzz!!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Heel lief en schattig kaartje ☺
    Gezellige en fijne (knutsel) dagen
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjanie,
    Je hebt een schattig babykaartje gemaakt, leuk het plaatje in het boek, mooie bloemen,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sjanie,
    Erg mooi gemaakt, een lief plaatje en mooie mal gebruikt!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtig gedaan Sjanie!
    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sjanie,
    Wat een schattig babykaartje heb je gemaakt zo leuk met het babyplaatje in het boekje.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi hoi Sjanie,
    wat heb je mooie stanzen gebruikt op dit kaartje!
    Het is een plaatje van een kaart!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel mooi weer geworden sjanie! ik kijk altijd met veel plezier naar je kaarten
    Liefs Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lief kaartje....leuk gedaan met dat plaatje in het boek.
    Dankjewel voor je deelname aan onze challenge bij WLVC en succes.
    xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt weer een mooi kaartje gemaakt Cobie. Prachtige mal heb je gebruikt en dat plaatje is zo schattig!
    Ik vind het leuk om een tekststicker op je kaartje te zien... Ik gebruik je eigenlijk nooit meer, terwijl ik er nog een hele hoop heb liggen ;-)

    Groetjes Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een leuk idee om een boekje te maken waar het lieve plaatje op zit. Je kaart is prachtig. Bedankt voor je deelname bij WLVC.

    Groetjes Henriëtte

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoi Sjannie,
    wat een prachtig kaartje heel knap gemaakt hoor !!
    liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi Sjanie
    Wat een prachtige babykaart, heel leuk om het plaatje zo in het boekje te plaatsen.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een schattige babykaart heb je gemaakt. Zo mooi van kleur ook.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een schattige babykaart heb je gemaakt. Zo mooi van kleur ook.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een schattige babykaart heb je gemaakt. Zo mooi van kleur ook.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een schattige babykaart heb je gemaakt. Zo mooi van kleur ook.

    Liefs, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen