achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 24 maart 2015

Een bloemengroet

Hallo allemaal,

Vandaag een kaartje waar geen mallen op verwerkt zijn.
Moet de aankomende dagen echt wat kaartjes plaatsen, de maand is bijna weer om en er lopen nog wat challenges waar ik aan mee wil doen. De kaartjes zijn allemaal klaar, maar ze moeten nog wel op mijn blog. En op het moment gun ik mezelf de tijd niet om te bloggen. Ik heb morgenmiddag kinderclub en moet het werkje verzorgen en daar heb je toch je voorbereiding aan en vorige week kreeg ik een bestelling om zes dingen te maken. Die hoeven niet vandaag al af te zijn, maar het kan maar zoveel mogelijk gebeurt zijn. Maar de kaartjes voor de challenges zijn allemaal klaar, dus dat is al een rust. Ik heb een hele tijd niet kunnen bloggen, maar heb toen wel kaartjes gemaakt en die staan allemaal nog in de map  "  nog niet laten zien" en soms zit daar iets tussen wat zo aan een challenge mee kan doen, toch wel makkelijk.
Zo ook dit kaartje.
Basis - wit linnenkarton
L. bruin karton
DP - Marjolein Bastin
Plaatje - Mireille
Stempel - MD CS0844
Strass steentjes hartjes.

Dit kaartje doet mee bij:
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com - geen mallen

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart.
Gezellig dat je nu ook weer langs kwam.
Iedereen een fijne dag.

Liefs, Sjanie

9 opmerkingen:

  1. Hoi Sjanie,
    Lief kaartje is dit, mooi plaatje en de achtergrond is er perfect bij,
    liefs, Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Sjanie!
    Leuk met dit schattige plaatje.
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuk kaartje Sjanie!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke kaart met het me to you plaatje.
    groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi en lief kaartje Sjanie, gezellig dat je met onze challenge bij KIC meedoet, veel succes!!
    xx Wilma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een schattig kaartje Sjanie. Slim om zo'n piramide-plaatje te gebruiken, lief ook de drie hartjes bovenin. Leuk dat je meedoet aan de Kaartjes-Inspiratie-Challenge. Groetjes Esther

    BeantwoordenVerwijderen