achtergrond 2013

Volgers

woensdag 1 mei 2013

Doosje met geld

Hallo bloggers,

Hebben jullie een goede koninginnedag gehad?
Het weer was in ieder geval wel lekker. Wij zijn 's morgens even naar het stadje geweest hier, daar kon je kijken naar het ringsteken.


Onvoorstelbaar wat een gang er nog in die logge beesten zit.
's Middags zijn we met de hond bij het strand gaan lopen vlak bij de camping waar mijn schoonouders zitten, en zijn toen daar koffie gaan drinken. 's Avonds nog naar mijn broer geweest want één van de kinderen was jarig geweest, maar daar waren we nog niet geweest en de bovenverdieping was klaar wat we ook nog niet gezien hadden. We geven altijd geld met een verjaardag, en ik had voor haar ook een doosje gemaakt.
Deze keer heeft Cynthia het geld zitten vouwen. Ze had op internet zitten kijken wat je nog meer kon vouwen (vorige keer had ik een vlinder gevouwen) en ze vond deze gans wel leuk.
Elzelien vondt het heel leuk en ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden.


Basis - off white karton
DP - Action
Mal - Nellie Snellen MFD-029
Mal label - MD Lr0241
Letters & cijfers - Joy! Crafts 6002/0141
Bloem - MD Lr0164
Geld gevouwen in een gans.
Nog een kaartje erbij gemaakt, waar ook onze namen in staan.
Basis - off white karton
DP - Action. Heb hiervoor het stukje gebruikt waar de bloem van de voorkant uitgestansd is en heb ddar de stempel ingezet.
Stempel - Doe Maar TXT6002
Hartjes bedeltje
Alle randjes en ook de binnenkant van de bloem beïnkt met distress ink ~ vintage photo.

Bedankt weer voor alle leuke reacties op mijn vorige kaartje.
Fijne dag verder!

9 opmerkingen:

  1. Wat een leuk doosje heb je gemaakt, diegene die het gekregen heeft is er vast erg blij mee.

    Groetjes Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk gedaan en wat leuk om het geld te vouwen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een leuk doosje gemaakt Sjanie!
    Wat grappig die gans gevouwen van geld.
    Erg leuk geheel,

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat ziet dit er weer super uit Sjanie, heel mooi gedaan en zo leuk hoe dat geld is gevouwen, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hallo Sjanie, zag ik tot mijn verbazing dat ik jou blog nog niet volg, terwijl je dat bij mij wel heb gedaan en ik ga altijd meteen ook naar de ander toe! ouderdom denk. Maar ik heb het meteen goed gemaakt hoor! En je hebt een mooi doosje voor de jarige gemaakt! daar zal ze vast blij mee zijn geweest. Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ziet dit er ook weer creatief uit Sjanie, leuk hoor om zo je cadeautje te verpakken! Heel mooi bedacht en gemaakt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjanie

    Super leuk doosje
    en leuk dat geld zo gevouwen mijn dochter kan dat ook zo goed dat origami vouwen ,ik bak daar echt niks van .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuk doosje Sjanie, en wat knap die gevouwen zwaan! Ook mijn Koninginnedag was weer top en heb nog wat leuke spulletjes kunnen scoren voor de volgende letterbak die ik ga opfleuren.

    Groetjes Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een mooi doosje en een leuke geldvouw, Ik heb met Koninginnedag, de hele dag voor de buis gezeten hoor, vond het een geweldig mooie gebeurtenis. Maar fijn dat jij het ook leuk gehad hebt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen