achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 7 mei 2013

Pop - up kaart

Hallo bloggers,

Wat hebben we toch prachtig weer hè?
Heb zondagmiddag alleen een beetje te lang in de zon gezeten, er stond af en toe een windje en het was niet dusdanig warm dat ik uit de zon ben gegaan, en ja.... nu dus beetje verbrand. Dan nu maar even niet in de zon, alleen om de was buiten te hangen, maar verder niet.
Ben normaal ook niet iemand die zomaar in de zon gaat zitten, verveel me vaak en buiten freubelen vind ik ook niet zo'n succes, want dan moet ik steeds naar binnen om iets te pakken.
Maar goed, nu naar mijn kaart. Ik was drie weken geleden of zo op de site van Dietvorst aan het kijken, en toen kwam ik een pop - up kaart tegen, en dat vond ik wel heel leuk. Dus ben ik de week erna aan zo'n kaart begonnen. En dit is het resultaat.
Basis - rode glanskaart
DP - Boekenvoordeel en Action
Plaatje - Action
Tekststicker.
Vlinder - Tonic pons
Mal cirkel - Nellie Snellen MFD-020
Cadeaulint
De voelsprieten van de vlinder zijn meeldraadjes.
Op de effen cirkel heb ik onze namen gezet.

Bedankt voor de reactie op moeders mooiste.
Leuk dat je weer even langs geweest ben. Ik zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat, ze worden met plezier gelezen.

8 opmerkingen:

  1. Jij ook al, mijn armen waren zondag ook verbrand maar dat branderige gevoel is al gezakt gelukkig. Ik vind je kaartje weer prachtig Sjanie, een toppertje weer.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw Sjanie, wat een ontzettend grappig idee, die binnenkant, leuk ook die lintjes!
    Liefs,Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart Sjannie
    mooi die cadeautjes pop-up aan de binnenkant

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuk gedaan weer .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw wat is je kaart super geworden, ik vind hem helemaal super
    Liefs anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. een mooie kaart. wat leuk dat pop-up idee!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Sjanie,
    wat een leuk fris kaartje!
    Mooi dat pop-up gedeelte!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen