achtergrond 2013

Volgers

donderdag 20 september 2012

Nog een bonbon doosje

Hallo,

Mijn vriendin had gevraagd nog een bonbon doosje te maken.
Ze heeft hem nog niet gezien, maar omdat er bij hobby home een challenge is om een kado verpakking te pimpen, plaats ik hem alvast maar hier.

Gebruikt:
Basis - donkergrijs karton
Designpapier - Action nr.9 ~ Trend, lichtblauw karton
Mal blaadjes - MD Lr0156
Mal bloem - MD Lr0128
Papieren roosje
Tekststicker.

Bedankt weer voor jullie reacties.

Dit doosje doet mee aan de challenge van: http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/


16 opmerkingen:

  1. je doosje is erg mooi.
    Vooral de bloem op het doosje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi is ook dit doosje. Prachtige bloem erop.
    Heb je hier een patroon van of staat het op internet?
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi
    Prachtig doosje is het weer geworden.erg mooie bloem erop.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het zijn allebei prachtige bon-bondoosjes.
    groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heel mooi doosje.

    Groetjes en een fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het zijn twee hele leuke doosjes,aparte manier van openen,leuk gedaan,groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi Sjanie,
    helaas kan ik nog steeds je foto's niet zien.
    ik hou je blog in de gaten. en nog gefeliciteerd met je top 3. en daar kan ik je creatie wel zien. prachtig!!
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi hoi wat een prachtig doosje geworden!!!

    Leuk dat je meedoet met de challenge van hobbyhome-hobbyartikelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die is leuk!! Wat een grappig modelletje (net als die in het bericht hieronder).
    Super gedaan...enne..chocolaatjes zijn aan mij wel besteed. Vooral als er een mooi scrappapiertje omheen zit hihi.

    Groetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Sorry dat ik verkeerde reacties plaatste!
    Maar ik heb even rond geneust hier....je maakt prachtige dingen!!!!
    Ook bedankt voor je reactie op mijn blog!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik snapte er ook al niets van.
      Maar jij ook bedankt voor je reactie.

      Groetjes, Sjanie

      Verwijderen
  13. Chic doosje!!!!! Heel chic.
    Dankjewel dat je meedoet aan de challenge bij hobbyhome/hobbyartikelen en heel graag tot de volgende keer.
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een mooi doosje is dat zeg !!
    Bedankt voor je deelname bij de Hobbyhome.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een mooi doosje Sjanie
    Leuk dat je meedoet met de hobbyhome Challenge

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen