achtergrond 2013

Volgers

maandag 17 september 2012

geld-envelop

Hallo,

Vorige week kwam de buurvrouw aan de deur om te vragen of ik een geld-envelop wilde maken voor een bruidspaar. Natuurlijk wil ik dat, opdrachten vind ik leuk om te doen, je hebt dan een doel om iets te maken.
Mijn kaartenrek moet ook aangevuld worden hoor, maar dat komt wel.
Dit is hem geworden. Ik heb er een los kaartje ingedaan, zodat ze daar hun naam op kunnen zetten en eventueel een boodschap of een wens voor het bruidspaar.


Gebruikt:
Basis - rood karton. Op de achterkant een stukje wit linnenkarton erop geplakt, anders komt de sluiting niet mooi tot zijn recht.
Mal hart - Nellie Snellen MFD-022
Mal duiven met hart - Joy! Crafts 6003/0016
Mal ringen - MD Lr0238
Mal sluiting - MD Lr0200
Plaksteentjes.
Los kaartje:
Mal tekst - MD Lr0220
Bloemetjes - Joy! Crafts 6002/0026
Takjes - MD Lr0106 en een ponsje
Plaksteentjes.

De buurvrouw vond hem mooi, ik hoop het bruidspaar ook.
En natuurlijk ben ik weer benieuwd wat jullie ervan vinden.



5 opmerkingen:

  1. Jouw geld-envelop is ook prachtig!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk dat ze dat zo aan je vragen dan he:) Leuk gedaan weer zo! Groetjes Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt zeg! Kan me voorstellen dat de buurvrouw hem heel mooi vond.

    Groetjes,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sjanie,
    Een heel LEUK geldenvelopje heb jij voor je buurvrouw gemaakt ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi vlopje Sjanie

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen