achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 7 september 2012

Kalender

Hallo,

Allereerst wil ik iedereen bedanken voor de leuke reacties.
En Corine, leuk dat je volger van mijn blog geworden bent. Welkom!

De kalender had ik al een aantal keer voorbij zien komen, maar zelf had ik hem nog niet gemaakt.
Vorige week vrijdag was mijn vriendin jarig (gelijk met Cynthia) en toen heb ik er één gemaakt voor haar.
Basis - licht roze linnenkarton
Designpapier - the girls paperie en donkerrood karton.
Mal ovaal - MD Cr1204
Mal roos + blaadjes - MD Lr0163
Mal - Nellie Snellen MFD-029
Mal swirl - Joy! Crafts 6003/0002
Plaatje - MD Nostalgia VK9518
Cijfers - alfabeth DDxl
Maanden - plakletters
Plakparels.
Aan de achterkant zit een houdertje waar de rest van de maanden in zit.
Ik vond het leuk om de kalender te maken.
Ik ben weer benieuwd wat jullie ervan vinden, ik kijk alweer uit naar jullie reacties. Ze worden met plezier gelezen.




12 opmerkingen:

  1. Hallo Sjanie,
    Wat een LEUKE kalender is dit.....hier kan de ontvanger "EEUWIG" van GENIETEN ☺☺☺.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kalender Sjanie

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi weer deze kalender .
    groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waauw echt heel leuk!
    Is het moeilijk om te maken?
    en waar heb je het patroon vandaan gehaald?

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind je kalender heel erg mooi geworden.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hé.. da's leuk, zo'n kalender!
    En de datum is duidelijk te lezen!
    Ik kan niet goed zien, hoe je de datum kan verzetten.. is dat met een boekje waarvan je blaadjes omslaat?! En ik zie ook nog een mooie bloem!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dat is een leuk kadootje om te krijgen zeg ! Ziet er erg mooi uit !

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Supersss is dit zeg. Ik heb het nog nergens eerder gezien. Wat een leuk idee en gaaf om te krijgen ook denk ik:)

    Gigagrotegroetjes,
    Neltine

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuk is je kalender!!! Hij is zo leuk om te maken. Hij staat bij op de computerkast te pronken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ha... dat was nog eens een verrassing toen we thuiskwamen, vanmiddag!
    Heel erg bedankt! Ik heb het ook nog op mijn blog laten zien!
    Vriendelijke groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat ziet dat er leuk uit zeg! Leuk zijn die roosjes! Die draai je zo in elkaar!
    Past precies bij dit heerlijke zonnige weeertje! Geniet van deze prachtige dag!! Liefs Willemijn

    BeantwoordenVerwijderen