achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 14 juli 2017

Zomer, strand en zeedieren

Hallo iedereen,

Vandaag een kaartje die ik gemaakt heb met een mal van dutch doobadoo.

Voor dit kaartje heb ik gebruikt:

Basis - rood karton
Model - schild ddbd 470.713.140
Dp - Craft sensations reds & blues
Links bovenin rondjes gemaakt met een masker van craft sensations en met structuurpasta van Nellie Snellen.
Mal rond - MD Lr0129
Mal rand - Joy! crafts 6002/0001
Plaatje - Amy design CD10880
Tekststempel - Joy! crafts 6410/0010
De randjes heb ik ook met de structuurpasta gedaan.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
webshop-anmacreatief.blogspot.nl - zomer
2sistersontheblog.blogspot.nl - strand
de-egel.blogspot.nl - zeedieren
creapaleis.blogspot.nl - zomer

Dan wil ik iedereen weer bedanken die langskwam op mijn blog.
Het zou leuk zijn als je een reactie achterlaat die zijn altijd zo leuk om te lezen.
Groetjes, Sjanie

10 opmerkingen:

  1. Wat een mooie kaart Sjanie, leuk model en mooie kleurtjes.
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gaaf model !!!!!
    Mooie kaart !

    groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke frisse kaart Sjanie. Het model heb je mooi benut met de opbouw en die frisse kleurtjes vind ik heerlijk om te zien.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ohh mooi zeg, ik krijg gelijk zin in vakantie! Prachtige kaart.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  5. He Wat een leukerd hihi
    Liefs en Creatiefs
    Cinderella
    XX

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie kaart. Leuk plaatje met die dolfijn.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Nicolette DT 2Sistersonteblog

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je voor onze challenge gemaakt, dank je wel. Ik vind de DDB mal erg leuk!
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gezellig dat je meedoet met onze 'Zeedieren' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.
    http://de-egel.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooie kaart heb je gemaakt en vooral genieten he? Fijn dat je meedoet met de zeedieren challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen