achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 4 juli 2017

Grand prix

Hallo allemaal,

Het kaartje van vandaag had ik een tijd terug al gemaakt voor iemand die helemaal weg is van de grand prix.


Basis - Zwarte kaart
Opleg - rood karton
Finish vlag - hokjesblaadje uiit een blokje van de Action en zelf de vakken zwart in gekleurd.
Mal rond - NS MFD 005
Plaatje - Hobbyjournaal
Tekststicker.

Met dit kaartje wil ik (op de valreep) meedoen bij:
http://de-egel.blogspot.nl - Sport

iedereen weer bedankt voor het langskomen en de reacties op mijn vorige kaart.

Groetjes, Sjanie


3 opmerkingen:

  1. Hoi Sjanie!

    Bedankt voor je lieve reactie op mijn blog.

    Ik vind je kaartje erg gaaf geworden, lekker stoer en mooi deze sprekende kleuren. Leuk gedaan hoor!

    Fijne avond!
    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hartstikke mooi voor een formule 1 liefhebber Sjanie! stoere kleuren zo!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gezellig dat je meedoet met onze 'Sport' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen