achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 9 juni 2017

rondjes

Hallo allemaal,

Vandaag een simpel kaartje met rondjes of bolletjes ´t is maar net hoe je het noemen wil. ;)

Voor dit kaartje heb ik gebruikt:
Basis - wit linnenkarton
Dp - Action
Licht paars karton
Mal - MD Lr0129
Stempel "van harte gefeliciteerd" - Art Talent.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
Hobbyvision - rond

Bij 2 sisters on the blog stond ik in de top drie. Zo leuk!
Was mijn eerste bericht (na bijna een jaar) weer op mijn blog.
Met dit kaartje:

Bedankt voor het langskomen en ik zou het leuk vinden al je een reactie achterlaat.
Ook wil ik iedereen bedanken die een reactie achtergelaten heeft op mijn vorige post.

Groetjes, Sjanie

4 opmerkingen:

  1. Leuke kaart heb je gemaakt.
    Grt van Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjanie,
    leuk papier en een hele mooie kaart,
    gr.Ans
    leuk dat je in de Top 3 staat..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super mooi Sjanie.
    Fijn dat je weer actief bent.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi sjanie
    Ah van harte gefeliciteerd met je behaalde plaats, dit kaartje vind ik óók supermooi in vrolijke kleurtjes!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen