achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 16 juni 2017

Muziek

Hallo allemaal,

Vandaag heb ik een kaartje waar muziek in zit 😉


Basis - wit karton
DP - Craft sensations "old fashioned" van de Boekenvoordeel
Plaatje - Amy Design CD 10395/HJ11301
Mal banner - MD Lr0241 uit groen karton en uit vellum en dat op elkaar gelijmd.
Tekststempel - MD CS0855 (inkt gathered twigs)
Plakparels licht groen
Randjes beïnkt met vintage photo.

Het briefje van €5 kleurt er helemaal bij maar heb niet met opzet deze kleuren gebruikt hoor. 😁

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
de egel - muziek

Leuk dat je weer even langs kom. Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart.
Groetjes, Sjanie



6 opmerkingen:

  1. Hallo Sjanie,
    Ik kwam je commentaar tegen op een aantal blogs.... dus even een bezoekje bij jou gebracht...
    mooie kaart !
    Hierbij een nieuwe volger !
    Fijn weekend, groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaarten maak je! Vriendelijke groeten, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sjanie, wat heb je een mooie "muzikale" kaart gemaakt. Ik vind hem zelfs een beetje chique door de gebruikte kleuren.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij De Egel, succes.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi sjanie,
    Leuke muzikale kaart!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjannie wat een super mooie muzikale kaart heel knap gemaakt fijne zonnige dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk zeg, muziek is eigenlijk altijd mooi.
    Fijn dat je met de "muziek" uitdaging van de Egel mee doet. Groetjes, Nelleke DT

    BeantwoordenVerwijderen