achtergrond 2013

Volgers

woensdag 2 mei 2012

Recept

Hallo,

Nou, het opruimen boven zit erop hoor. Wat een werk, heb gelijk de dozen met zomerkleren ook maar tevoorschijn gehaald. Wat lief dat jullie mij allemaal succes gewenst hebben, heeft mij vast geholpen de dag door te komen. Hihi.

Afgelopen vrijdag waren we op een verjaardag van een neef van ons. Mijn ene schoonzus had chinese tomatensoep op en mijn andere schoonzus wilde dat ook wel eens eten, maar had geen recept.
Nou, zei Pieter, dan krijg je dat wel. Dus heb ik van de week een kaartje gemaakt met het recept erin geschreven. Het is een heel simpel kaartje, maar ik vond het wel leuk om er iets van te maken.


Ik heb gebruikt:
Groen karton
Vellum
Stempel: Ooit eens bij Marskramer gekocht ~ bloemen

Ik wens jullie nog een fijne dag.


4 opmerkingen:

  1. Erg leuk idee om je recapt op deze manier te delen Sjanie.
    Ja je brengt mij op een idee, die dozen met zomerkleren moeten weer voor de dag gehaald worden, vandaag nog maar niet, misschien morgen.
    Groetjes hennie.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje en een heel leuk idee.

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart en ontzettend leuk idee.

    Groetjes en een fijne avond.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk kaartje, en een leuk idee om dat recept zo door te geven.
    Groetjes van marian.

    BeantwoordenVerwijderen