achtergrond 2013

Volgers

donderdag 31 mei 2012

Een merci doosje

Hallo Bloggers,

Na een aantal heerlijke warme dagen, nu een wat koelere dag.
't Is hier nog steeds een bende, we moeten wachten op de verzekering en kunnen nu dus nog weinig doen aan de badkamer. Tot overmaat van ramp had ik van de week ook nog een lek onder het keukenblok.
Wij dachten dat het van de wasbak kwam en mijn vader dacht dat het van het afwasmachine kwam, dus beide niet meer gebruikt. Nou dat is echt kamperen in eigen tuin. Ik stond buiten in een teiltje de afwas te doen. ( gelukkig was het weer er wel naar). Nu zijn we er achter dat het toch het afwasmachine is, dus kan ik de bak weer gebruiken. Wel afwassen met de hand, maar dan wel gewoon in de keuken.
Toch al een kleine vooruitgang.

Stephan ging dinsdagavond gourmetten met zijn klas en dat zouden ze bij een meisje uit de klas thuis doen. Die hebben de ruimte. Voor de moeder van dat meisje heb ik een mercidoosje gemaakt.

Gebruikt:
Basis - Donkerrood karton
Designpapier - Action ~ nr.15 bloemen
Mal - memerybox Dies postry labels 98107
Mal - Joy! Crafts 6003/0005 (hartjes)
Mal - MD Lr0163 (rozen + blaadjes)
Stempel - Art Talent
Lint.

Eindelijk staat dit berichtje erop. Ik was vanmorgen al begonnen, maar toen kreeg ik de foto er niet bij, toen vanmiddag nog een keer geprobeerd en weer die foto niet erbij krijgen. Nu dan eindelijk wel gelukt.

Hier regent het intussen. Ik moest vanavond naar de bieb (boeken innemen en uitlenen) en toen ben ik nog flink nat geregend, toen ik naar huis ging was mijn jas nog nat, niks lekker.

Dan wil ik mijn nieuwe volger nog welkom heten, fijn dat je op mijn blog bent blijven hangen ik hoop dat je inspiratie op kunt doen.

Alle andere volgers wil ik bedanken voor jullie leuke reacties.
Ik vind het heerlijk om ze te lezen.










13 opmerkingen:

  1. Heb je leuk gemaakt! Zo is ieder weer op z'n eigen manier aan het knutselen hé! De één met papier/de ander weer met draad. Altijd weer leuk om het, voor je het weggeeft, op je blog te zetten, om later weer eens te kunnen bekijken en.. je volgers weer te verrassen met je leuke ideetjes!!
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Sjanie en wat een leuke bloemen heb je gemaakt.

    Groet van Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi sjanie
    Tja dat weer was niks vandaag ben ook behoorlijk nat geworden .echt knutsel weer.

    Erg leuk zo het merci doosje vind de roosjes erg mooi.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een verhaal heb je weer geschreven Sjanie. Hoop dat het probleem in je badkamer en keuken snel opgelost wordt.
    Maar het doosje met heerlijke chocolade erin zal vast wel in de smaak zijn gevallen.
    Groetjes van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjanie,

    Wat een prachtig doosje heb je gemaakt, vooral de bloemen vind ik erg mooi. Ik hoop voor jou dat alles snel opgelost/gemaakt wordt in je keuken.
    Succes en alvast een fijn weekend.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hallo Sjanie,
    Wat een gedoe zeg met jullie keuken en badkamer. Ik hoop dat het snel wordt opgelost.
    Wat een prachtig merci-doosje is het geworden!
    En wat een schattig papiertje.
    Liefs, Doutzen

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een berichtje met hindernissen, een huis met problemen maarrrrrr........een prachtig doosje!!!! Heel mooi gedaan en je bloemen zijn helemaal te gek!
    Lieve groetjes,Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtig kaartje
    Succes met alles

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hallo Sjanie,
    Het is een prachtig mercidoosje, en ik wens je heel veel sterkte met de lekkages.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een prachtig mercidoosje Sjanie, heel mooie bloemen!!
    Lieve groetjes, Berlinde

    BeantwoordenVerwijderen
  11. oh wat een mooie kleuren!
    Ziet er heel chique uit.

    Groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtig doosje Sjanie! Die moeder zal er vast blij mee zijn.
    Wat vervelend al die lekkage, hoop dat het snel verholpen is.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi hoor, je merci doosje, een hele leuke persoonlijke attentie. wat vervelend dat die lekkage nog niet over is.Veel succes ermee.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen