achtergrond 2013

Volgers

maandag 20 april 2020

Wij denken aan u

Hallo allemaal,

Een paar maanden geleden maakte ik dit kaartje voor een man bij ons in de gemeente die te horen kreeg ziek te zijn.
Het model is van Deco Time DSL 4052-06
Basis - off white linnenkarton
Dp - Craft sensation mix&match Victorian secrets
Mal ovaal - Nellie Snellen NS MFD057
Plaatje - Syta van Gelderen 170501
Banner - Dutch craft
Tekststempel - Marianne design CS0855

Dank jullie wel voor de reacties op mijn vorige kaartje.

Groetjes, Sjanie


7 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart Sjakie !
    Groeten Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sjanie
    Mooi beterschapskaartje heb je gemaakt!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie kaart heb je gemaakt en hopelijk met goede afloop voor die man.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig Sjanie. Ik hou van deze eenvoud. Daarom juist zo mooi. Groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil iedereen hier die op zoek is naar een lening aanraden om contact op te nemen met de heer Pedro en zijn leningmaatschappij om een lening te krijgen tegen een zeer laag tarief van 2%, ik ben zo dankbaar omdat ik nu een bedrijfseigenaar ben met 5 werknemers die werken in mijn bedrijf.
    Neem nu contact op met Pedro via e-mail om toegang te krijgen tot uw lening. peddroloanss@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen