achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 3 april 2020

Oldtimer

Hallo,

Het verbaast mij steeds weer hoe snel de tijd gaat. Ik zag dat het alweer twee maanden geleden is dat ik een berichtje geplaatst heb op mijn blog. En ik was nog wel vast van plan om dat trouwer te gaan doen...... ik heb toen nog wel jullie blogs regelmatig bezocht maar dan komt er een paar dagen niet van en dan ben ik weer helemaal uit m’n ritme wat bloggen betreft.
Maar hier ben ik dan weer met een kaartje (kaartjes maken doe ik wel hoor en ook best veel op dit moment)
Een mannenkaartje heb ik om aan jullie te laten zien.
Basis - Card Deco taupe
Dp - Craft sensation mix & match Victorian secrets 
Groene mat - craft sensation vintage
Plaatje - Gerda’s hobbyshop GH3246
Tekst - md LR0625

Dankjewel voor de reacties op mijn vorige post.

Groetjes, Sjanie




5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart Sjanie met een prachtige oldtimer, mannen en auto's....dan zit je altijd goed!!! Ik maak nu ook meer kaartjes dan ik post een blogpost maken is ook altijd wel een werkje, hihi goed weekend!
    groetjes Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sjanie
    Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt, inderdaad je morrt er een beetje regelmaat in het bloggen creëren, want de tijd gaat zo snel.....
    Liefs en fijn weekend, Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een hele mooie mannenkaart!!! Ik heb daar zelf altijd zo'n moeite mee en maak ze dan ook maar heel weinig...
    Jammer dat je zo weinig blogt... Ik heb het ook een paar jaar heel weinig gedaan omdat veel mensen overstapten op Facebook maar ik blijf bloggen toch leuker vinden!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie mannenkaart heb je gemaakt, je hebt een prachtig plaatje gebruikt
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik wil iedereen hier die op zoek is naar een lening aanraden om contact op te nemen met de heer Pedro en zijn leningmaatschappij om een lening te krijgen tegen een zeer laag tarief van 2%, ik ben zo dankbaar omdat ik nu een bedrijfseigenaar ben met 5 werknemers die werken in mijn bedrijf.
    Neem nu contact op met Pedro via e-mail om toegang te krijgen tot uw lening. peddroloanss@gmail.com.

    BeantwoordenVerwijderen