achtergrond 2013

Volgers

woensdag 18 oktober 2017

Paddenstoelen

Hoi hoi,

Twee weken geleden alweer, ben ik weer bij tante geweest om kaartjes te maken, gezellig om dat zo samen te doen.
Ik had een plaatje thuis al gedot en dat ook meegenomen om er een kaart mee te maken. Dat wilde niet erg lukken, gelukkig had ik nog meer meegenomen ;)
Ik heb het toen maar een paar dagen laten rusten en ben er toen weer mee aan de slag gegaan.
Het zijn nu twee kaartjes geworden. Vandaag laat ik er één van zien.


Basis - off white karton
DP - Deco Time
Mal gras - Joy! Crafts 6002/0137
Mal paddenstoelen (2) - MD Lr0372
Mal paddenstoelen (3) - Amy Design Die 10085
Mal banner - NS MFD009
Mal eikels - Joy! Crafts 6002/0056
Embossingfolder - Craft consepts 900-003
Tekststicker rood gemaakt met permanent marker
Randjes beïnkt met distress ink ~ vintage photo

Met deze kaart wil ik meedoen bij:
webshop-anmacreatief.blogspot.nl - herfst

Bedankt weer voor het langskomen en de reacties op mijn vorige kaartje.

Groetjes, Sjanie

3 opmerkingen:

  1. Mooi herfstkaartje Sjanie.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een superleuke herfstkaart Sjanie,
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende paddenstoelen op je mooie herfstkaartje, Sjanie!
    Leuk dat je meedoet met de AnMaCreatief challenge.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen