achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 17 oktober 2017

Geslaagd

Hallo allemaal,

Een hele tijd geleden is de dochter van mijn vriendin geslaagd voor haar rijbewijs.
Ik maakte voor haar dit kaartje.


Basis - wit linnenkarton
DP - Kruidvat & Action
Plaatje - Yvonne creations
Vlaggetjes - Joy! Crafts 6003/0028
Letterstickers
Stukje touw
Plakparels - Decotime
Banner uit de hand gesneden
Tekststicker
Randjes beïnkt met distress ink~ vintage photo

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
hobbyvisiondt.blogspot.nl - alles mag
de-egel.blogspot.nl - easelkaart

Wat leuk dat je weer een kijkje kwam nemen op mijn blog
Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart en laat gerust weer een reactie achter, ik vind het super leuk om te lezen.

Groetjes, Sjanie

4 opmerkingen:

  1. Prachtig kaartje! Leuk dat je meedoet aan de challenge van de Egel.
    Groetejs van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt Sjanie,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sjanie,
    wat attent om voor haar een kaartje temaken
    en zo'n leuk exemplaar!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart!
    Leuk dat je meedoet aan de challenge bij De Egel.
    Groetjes Marja Dt.

    BeantwoordenVerwijderen