achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 26 mei 2017

Rozen

Hallo allemaal,

Op deze mooie zonnige dag heb ik een rozenkaart voor jullie.
Deze heb ik een tijdje geleden alweer, gemaakt voor de verjaardag van mijn tante.

Voor dit kaartje heb ik gebruikt:
Basis - wit karton
Rood karton - Avec
Plaatje - Action
Bloemen - MD Lr0107
Banner uit de hand gesneden
Tekststicker "hartelijk gefeliciteerd"
Stukje touw
Plakparels rood.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
Http://creapaleis.blogspot.nl - moeder- vaderdag / man/vrouw kaart.

Bedankt voor het langskomen en hopelijk tot snel.

Groetjes, Sjanie

5 opmerkingen:

  1. je hebt een hele mooie rozenkaart gemaakt, leuk plaatje en mooie embossing achtergrond heb je gebruikt,
    gr.Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Sjanie. Mooie kleuren ook. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sjanie,
    mooi romantisch kaartje in mooie tinten!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Sjanie wat een hele mooie rozenkaart met die prachtige embossing achtergrond !
    super mooi gemaakt
    fijne dag liefs martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie kaart, met een prachtige embosmal.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen