achtergrond 2013

Volgers

maandag 8 mei 2017

Daar ben ik weer

Hallo allemaal,

Na lange tijd afwezig te zijn geweest wil ik toch regelmatig weer wat op mijn blog gaan plaatsen.
Als eerste deze kaart met de camera mal van ddbd.
Ik heb trouwens wel in al die tijd gewoon kaarten gemaakt. Af en toe een inspiratiedipje, maar dat mag de pret niet drukken.


 Voor deze kaart heb ik gebruikt:
Basis - Bazzill Basic Paper ~ Tawny medium
Camera van DDBD
Dp - Pion
Zeilboten ook uit het Pion papier gehaald
Anker en zeester - MD Lr0232
Stempel "vandaag is jou dag" - Doe maar TXT6007
Filmstrip - Joy! Crafts 6002/0278
Van jute een soort visnet gemaakt
Plakparel (als flitser)
Organzalint
Distress ink - vintage photo en Faded jeans

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
2sistersontheblog - gebruik een ddbd mal
craftaddictionchallenge - alles behalve vierkant
de egel - meer dan 1 vouw
hobbyvision - zee of varen.

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat.
Welterusten voor straks.

Groetjes, Sjanie

7 opmerkingen:

  1. Leuk Sjanie om weer eens een mooie creatie van jou te zien!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke DDD mal en mooi gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze mal is leuk zeg! Je hebt er een prachtige kaart van gemaakt voor onze challenge. Dank je wel voor het meedoen.
    Groetjes Caroline DT 2Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat origineel, een fotocamera incl. foto ! Ik vind hem prachtig.
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjanie,
    Welkom terug. Leuk dat je weer even blogt.
    Mooi creatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi hoi Sjanie,
    wat leuk dat je weer hier in blogland bent,
    leuk deze camera die je hebt gemaakt!!!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjanie
    Prachtig vind ik je camera kaart in dit mooie maritieme thema en het kraft past er zo mooi bij.
    Bedankt voor je deelname bij het CraftAddiction challengeblog.
    Lieve groetjes, Danoesja

    BeantwoordenVerwijderen