achtergrond 2013

Volgers

donderdag 18 juni 2015

Huwelijk

Hallo allemaal,

Ik heb weer geschitterd van afwezigheid, er komt op het moment ook weinig uit mijn handen als het om kaarten maken gaat en ik weet eigenlijk niet waarom.
Heb nog wel een opdrachtje gedaan en voor mijzelf voor twee verjaardagen nog iets gemaakt, maar daar blijft het dan bij.
Nu dacht ik ineens : help, er stonden nog een paar kaarten in mijn map die mee konden doen aan een challenge, daar zal ik wel te laat voor zijn, maar het kan nog net. ;)
Dit is mijn kaart voor vandaag.
Basis - witte kaart
DP - Action
Mal boek - MD Lr0253
Tekst - Doe Maar TXT6002
Sticker van ringen
Bloemen groot - Tonic pons
Bloemen klein - ponsje Kruidvat
Blaadjes - Memory box 915
Hartjes van bloemen - hobbydot stickertjes

Deze kaart doet mee bij:
http://knutselsenkadootjes.blogspot.com - monocroom

Iedereen weer bedankt voor de leuke reacties op mijn vorige kaart.
Fijne dag iedereen.

Liefs, Sjanie


5 opmerkingen:

  1. Hij is echt supermooi van eenvoud!
    Leuk dat je meedoet bij K&K.
    Lieve groetjes Monique
    P.s. de zin komt vanzelf weer hoor ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie trouwkaart Sjanie! De zin en inspiratie komt vast snel weer terug ;)
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Sjanie,
    wat een mooie huwelijkskaart ook je vorige kaartjes bewonderdzijn prachtig fijn weekend liefs van martine

    BeantwoordenVerwijderen