achtergrond 2013

Volgers

donderdag 4 juni 2015

60 jaar getrouwd

Hallo allemaal,

Gezellig dat je weer even een kijkje komt nemen op mijn blog.
En om te beginnen wil ik iedereen die een reactie heeft achter gelaten op mijn vorige post heel hartelijk bedanken. Het is blijft leuk om ze te lezen.

Vandaag geen kaart, maar een merciehoesje. Gemaakt in opdracht van een vriendin voor een 60 jarig jubileum. Ze had een foto van de uitnodiging gestuurd en die was heel rustig qua kleur, dus ik heb het hoesje ook rustig gehouden.
Basis - wit karton
DP - Pion ~ vintage wedding
Groen karton - Bazzill Basics Paper ~ leapfrog
Roos - MD Lr0295
Ringen - MD Lr0238
Cijfers - alfabeth DDxl
Kant met parels
Plakparels
Alle randen beïnt met distress ink ~ vintage photo

Deze doet mee bij:
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com - vintage bruiloft
http://duymelot.blogspot.com - anything goes

Liefs, Sjanie

9 opmerkingen:

  1. Wat een beeldschoon kaartje Sjanie, erg chique hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi sjanie,
    ik vind het een mooi doosje!
    prachtig en stijlvol!
    Onderstaand vintage kaartje ook erg mooi!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat ziet er heel chique uit Sjanie!
    Heel mooi!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje ziet er prachtig uit voor het jubileum paar.
    Zachte kleuren, heel chic.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjanie wat een prachtig Mercidoosje! Zo chique en romantisch :) Super leuk dat je het doosje hebt gemaakt op basis van de jubileumkaart!
    Groetjes Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige 60 jaars huwelijkskaart Sjanie. Heel erg chique!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een heel stijlvol en chique merci-doosje Sjanie. Leuk om af en toe eens wat in opdracht te maken, en dubbel zo leuk als je allemaal complimentjes krijgt!

    Fijn weekend toegewenst, Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. HARTstikke mooi!!!
    Leuk dat j meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een schitterend doosje met inhoud.
    Ook je vorige kaartjes zijn prachtig die ik gemist heb tijdens mijn afwezigheid. Met mijn schouder gaat het weer prima dus probeer de draad weer op te pakken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen