achtergrond 2013

Volgers

woensdag 29 oktober 2014

Sketch

Hallo,

Gisteren de laptop niet aangehad, ik had zo´n mooi boek, dat ik dat bij de koffie en tussendoor maar gepakt heb. Nu is het uit dus kan de laptop weer aan hihi. Maar ga zo nog wel wat in huis doen,dat moet ook gebeuren. Gisteravond naar mijn schoonvader geweest, en het gaat steeds vooruit, hij kon al traplopen en mag als het goed is zaterdag en zondag naar huis. Vorig weekend is hij ook thuis geweest, maar dan van 13.30 tot 19.00, nu mag hij de nacht ook thuis blijven. Wij gaan zelf zaterdag een dagje naar mijn moeder, want die is jarig geweest.
Nu naar mijn kaart voor vandaag:

Basis - wit linnenkarton
Rood en bruin karton
Mal - Nellie Snellen MFD-005
Mal ovaal - Double dies ~ Boekenvoordeel
Stempel "Hartelijk gefeliciteerd" - Kars verjaardag 180013/1104

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
NKU - Verjaardag sketch
Scrapcards - Bingokaart - horizontaal: glitter - rood - bloemen.

Bedankt voor de reacties op mijn vorige kaart en kijk alweer uit naar jullie berichtjes op deze post.

Liefs, Sjanie


12 opmerkingen:

  1. Hallo Sjanie
    Een heel leuk kaartje, en mooi papier heb je er voor gebruikt,
    Dank je wel voor het meedoen bij Scr@p-Cards challenge blog.
    Groetjes DT Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjanie, lekker toch als je zo kan genieten van een boek? Zelf vind ik dat af en toe ook heerlijk. Fijn dat je schoonvader zo goed aan het herstellen is en misschien straalt je kaartje daardoor zoveel vrolijkheid uit? Het is een lieverdje vind ik. Alsnog van harte gefeliciteerd met je moeder..heeft zij ook zo'n vrolijk kaartje mogen ontvangen?
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi hoi Sjanie,
    wat een vrolijk kaartje, mooi gemaakt!
    Liefs van Martha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sjanie,
    wat een heel mooi kaartje met prachtige kleurtjes heb je gemaakt
    dank dat je meedoet aan de challenge van scr@p-cards
    liefs van DT martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een vrolijke verjaardagskaart heb je gemaakt. In januari ga ik ook weer eens werken volgens sketc en naar vragen. Nu eerst de kerstkaarten. Ik denk nog 50 totaal. Maar heb nog 5 weken voor ze de deur uit moeten. gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een mooie, lekker frisse vrolijke kaart met die heldere kleurtjes.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjanie,
    je kaartje is heel leuk geworden!
    mooi papier, bloemen en plaatje,
    liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi
    Dat heb ik nou ook als ik in een boek begin moet die gelijk uit .
    Je kaartje is weer heel leuk .
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie verjaardagskaart.
    Een leuke plaatje en prachtig scrappapier.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Een leuke vrolijke kaart!
    Fijn dat je vader aan de beterende hand is en hij het weekend naar huis mag.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart Sjanie.
    Fijn dat het steeds vooruit gaat en hij al spoedig naar huis mag

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sjanie,
    Een super vrolijke kaart door deze kleurtjes! Heel mooi al die laagjes van je afbeelding mooi 3D effect!
    Ik heb het ook als ik in een boek begin, dan moet ie in 1 keer uit! Dank je wel voor je inzending bij Scr@p -Cards! Groetjes van Gerie en DT lid

    BeantwoordenVerwijderen