achtergrond 2013

Volgers

maandag 27 oktober 2014

Herfst

Hallo iedereen,

Heb net "even" een blogrondje gedaan (van drie dagen) en nog niet iedereen gehad hoor.
Mijn zoon was weggeweest en komt net thuis, zegt hij: nog aan het bloggen? Ja gaat best veel tijd inzitten en zeker als je een paar dagen niet geweest ben.
Maar het is wel leuk dat bloggen, ben er een poosje uit geweest, maar vind het toch wel weer fijn dat ik het weer opgepakt heb.
Vandaag een herfstkaartje.

Basis - wit linnenkarton
DP - Prijzenmepper
Plaatje - Mireille
Stempel "hoera weer een jaartje erbiij" - Joy! Crafts  noor Design 6410/0010
Inkt - distressink ~ vintage photo
Ovaal - Sizzix Ovals 657563.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
http://noortje-design.blogspot.com - Herfst
http://hobbyvisiondt.blogspot.com - Herfst

Ik wil Erika welkom heten op mijn blog, leuk dat je volger bent geworden.
Bedankt voor de reacties op mijn vorige post.

Liefs, Sjanie

7 opmerkingen:

  1. Mooie herfstkaart, mooi plaatje van de paddestoel

    BeantwoordenVerwijderen

  2. Dat is een hele leuke kaart zeg ☺

    Gezellige en fijne nieuwe (knutsel) week ☼
    Liefssss Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Hoi
    Zi ik heb een week niet geblogd en heb inderdaad ook heel wat gemist en om even langs bij iedereen te gaan ,kost zeker een heleboel tijd wel heel leuk ....
    Prachtige herfstkaart laat je hier ook weer zien .
    Fijne dag
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie herfstkaart Sjanie. Ja, en als ik voor de bloggers spreek, dan is het best weer leuk, dat ik een berichtje van je kreeg. Ik lees ze zo graag. Als ik eenmaal bezig ben met bloggen, dan gaat er veel tijd in zitten. Maar in stoffen en zuigen etc ook. En wat is nou leuker ??? gr leny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige herfstkaart!
    Er gaat idd veel tijd in bloggen zitten. De laatste 2 weken heb ik ook niet veel geblogd omdat ik druk was voor de demo van afgelopen zaterdag. Maar 't is ook wel leuk als je de berichtjes weer leest.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke herfstkaart en erg leuk dat je mee doet met onze challenge bij Hobbyvision.
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen