achtergrond 2013

Volgers

maandag 23 september 2013

Toffeedoos

Hallo,

Afgelopen zaterdag zijn we bij mijn schoonzus geweest om te freubelen.
Twee schoonzussen van mij, twee nichtjes en een tante van Pieter en ik.
Gezellig met z'n zessen. Ze heeft de zolder omgebouwd tot hobbyruimte en daar hebben we heel de dag zitten freubelen.
Ik heb anderhalve kaart gemaakt en die tweede heb ik thuis nog afgemaakt. Ik laat ze later zien, heb er ook nog geen foto van.
Nu eerst een toffeedoos, die ik een poosje terug al gemaakt heb. We hadden van de zomer een familie dag bij mijn broer en schoonzus, als bedankje heb ik deze doos gemaakt voor hen.

Basis - wit karton
DP - MME ~ Lost & Found
gemat met karton van core'dinations ~ rose embrodery (GX-DR010-12)
Mal envelopje - MD Cr1211
Stempel - Art Talent
Mal franse lelie - Joy! Crafts 6002/0134
Mal bloem - MD Lr0106
Splitpen
Kant
lint
Alles beïnkt met distress ink vintage photo.
Ik heb hem gevuld met eclairs.

Ik wil hem mee laten doen bij:
DCZ - Alles mag
Knutsels en kadootjes - Alles mag

Bedankt weer voor de vele reacties die ik kreeg op mijn vorige post.
Ik heb ze met veel plezier gelezen en kijk alweer uit naar de volgende reacties.
Iedereen een fijne dag!



15 opmerkingen:

  1. Hoi Sjanie,
    Gezellig zeg zo'n knutsel dag met elkaar!
    Ik ben benieuwd wat je samen hebt geknutseld?
    Je toffee doos is prachtig, en vast heel mooi gevonden!
    Lieve groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sjanie,
    Heerlijk zo'n hele dag knutselen...Lekker kletsen en ook nog wat moois fabriceren :-)
    Je toffee doos is geweldig geworden. Supermooi.
    Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes.
    Liefs, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Goedenmorgen weeerrrr!!!. Terug van weggeweest en ff een rondje bloggen...kijken wat ik allemaal heb gemist!! wauwwww wat een mooie toffeedoos en super gedaan!
    Gr ANtoinette
    http://antoinettecreacards.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk doosje heb je gemaakt, succes met je deelname bij DCZ.

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie toffeedoos heb je gemaakt Sjanie, dat ziet er goed uit. Gezellig met z'n allen aan de knutsel, ik kan me voorstellen dat het noet heel erg hard op schiet met kaarten maken, maar dat is niet het belangrijkste, je moet er van genieten en lol hebben samen, en dat zal zeker zijn gelukt. Groetjes Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een TOFFE toffeedoos is dit Sjanie.....HEERLIJK.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. De tijd voor freubelen komt weer aan en gezellig omdat ook zo af en toe met "lotgenoten" te doen Sjanie, ik ben nieuwsgierig naar wat je hebt gemaakt! De toffeedoosjes zijn prachtig Sjanie! Erg leuk om als bedankje zo te geven. Heb je hier een patroontje van? Of een site waar ik het kan vinden....Het resultaat is erg mooi!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi gedaan zeg....dit ziet en heeeel strak uit, knap gewerkt.
    Lieve groetjes van Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Sjanie,

    o, dat was zeker heek gezellig zo met zijn zessen knutselen en anderhalve kaart is dan al veel met zoveel vrouwen bij elkaar.
    Deze Toffeedoos ziet er heel erg mooi uit en de inhoud was zeker wel lekker.
    Bedankt voor je tip, een apart mapje maken voor de kaarten e.d, voordat ze in de definitieve map gaan.
    Ik zet mijn kaarten geregeld op een harde schijf, dan is de laptop niet zo vol.

    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Gezellig zo´n freubeldagje met elkaar.
    Een prachtig doosje!
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat heb je weer wat moois gemaakt zeg! Zo'n leuke toffee-doos!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoi Sjanie,
    Wat mooi!! ziet er super uit , met een heerlijke inhoud, liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi hoi
    Dat klinkt wel heel gezellig zo met zijn alle aan de knutsel .
    Dit is ook weer erg mooi gemaakt.
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Gezellig zo'n knutseldag , ik vind je toffeedoos ook super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen