achtergrond 2013

Volgers

maandag 9 september 2013

Geslaagd!

Hallo,

Deze luikjeskaart voor de overbuurjongen gemaakt.

Basis - gele kaart
donkergroen karton
DP - was een pakket van kruidvat of zo
Plaatje - Studio light
Stempel - MD CS0844
Tekststicker
Boven in de hoek heb ik een afstudeerhoedje geplakt ( van een tekststickervelletje) en die heb ik gekleurd met zwart en het kwastje met rood. De kwast rood omdat ik dat leuk vond. Zie net op internet dat die ook nog een betekenis heeft in een bepaalde kleur, dat is bij mij dus niet het geval.
Was eigenlijk aan het zoeken hoe je zo'n ding eigenlijk noemt, maar dat zijn allemaal moeilijke namen, dus ik noem hem gewoon afstudeerhoedje. Haha.

Met deze kaart wil ik meedoen aan de 600 volgers wedstrijd bij:
NKU - luikjeskaart.


3 opmerkingen:

  1. Wat een schitterend kaartje Sjanie, ik vind hem helemaal supermooi geworden, top.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi hoi Sjanie,
    wat een mooi drieluikje, in een prachtige kleur!
    groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen