achtergrond 2013

Volgers

woensdag 11 april 2012

kinderkaart

Hallo,

Vandaag is ons buurjongentje 3 jaar geworden.
Ik heb voor hem een vrolijke kaart gemaakt.
Gebruikt:
Rood/groen en geel karton
Letters - magneetstempelset van de Action
Mal - Nellie Snellen ~ MFD-014
Plaatje - piramide blok van de Action
Mal - Nellie Snellen ~ MFD-005
Achter de slinger zit bindtouw.

Aan de binnenkant een mal van Nellie Snellen gebruikt, MFD-005.
Die dubbelgevouwen, zodat hij wat steviger wordt. Daar heb ik alleen de randjes van gelijmt, behalve de bovenrand, zodat ik daar het geld tussen kan steken.
Verder nog wat plakkertjes gebruikt.

Bedankt voor jullie reacties.


8 opmerkingen:

  1. Hallo Sjanie,
    Zeker een heel vrolijk kaartje, heel erg leuk.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief vrolijk kaartje hoor.

    groetjes ma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een vrolijke verjaardagskaart! Wilbert zal er vast blij mee zijn.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal te gek zo'n vrolijke kaart voor zo'n klein ventje, super gedaan.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een heerlijk vrolijk kaartje, dat zal wel in de smakk vallen denk ik, kinderen houden meestal wel van die felle kleurtjes.
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk vrolijke kinderkaart,
    Ik denk dat Wilbert hem ook wel heel leuk zal vinden.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een heerlijke vrolijke kaart.

    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen