achtergrond 2013

Volgers

maandag 9 april 2012

kadoosje

Hallo,

Gisteren, tweede paasdag zijn we naar mijn schoonzus geweest.
We zouden daar gaan bbq-en, maar omdat het weer niet echt meezat hebben we binnen op de plaat gebakken. Ook lekker natuurlijk. Ik had als bedankje voor haar dit doosje gemaakt.

Designpapier - blok Action ~ nr. 15 bloemen
Rozet: papier - blokje Action
           mal - Nellie Snellen ~ MFD-023
           Wit glanskarton
           Stempel - Art Talent.

Erin heb ik een douchegel gedaan. Ze vondt het heel leuk, ze probeert ook van alles uit en nu dan ook weer eens een andertje.

Bedankt voor jullie leuke reacties, en de nieuwe volgers, welkom op mijn blog, ik hoop dat jullie inspiratie op doen hier. Dat is ook het leuke aan het bloggen.








6 opmerkingen:

  1. Wauw, schattig zoals je dit gemaakt hebt. Mooie bloem! Jammer van het weer. Wij hebben ook van de plaat gegeten. Mmm,lekker. Fijne dag vandaag!
    xoxo Annette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Sjanie,
    Wat een leuk doosje.
    En wat jammer van al die regen gisteren hé, maar jullie hadden een goede oplossing, lekker binnen.

    Groetjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk is het kadoosje!
    Jammer van het weer maar we hebben ons heerlijk binnen vermaakt.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een mooi doosje heb je gemaakt! Is veel leuker geven zo he.

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen