achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 10 februari 2012

Stoere jongenskaart

Hallo allemaal,

Dit was een hele snelle kaart.
Het zoontje van mijn vriendin moest donderdag naar het ziekenhuis om zijn neusamandelen te laten knippen en buisjes in zijn oren.
Ik hoorde dat woensdagavond pas ( ze had het al eerder gezegt, maar ik wist niet meer wanneer het was en had er ook niet meer aan gedacht).
Dus ik bedacht een donderdag ochtend ineens dat ik wel een kaart kon maken.
Dus snel aan de slag, want haar andere zoon zou hier tussen de middag eten, en dan kon hij die kaart meenemen. Het is precies gelukt en ik heb nog een foto kunnen nemen ook.
Willard, ik hoop dat je ervan opknapt. Lieve groetjes, Tante Sjanie en de rest.

Gebruikt : zwart en oranje kaartkarton.
Plaatje - pyramideblok van Action
Cirkels met cirkelsnijder gesneden.
Plakletters.

Welkom, Dora, leuk dat je volger geworden bent. Ik had al een reactie op je nieuwe kaartje gedaan en toen zag ik dat je volger geworden was. Anders had ik je in dat berichtje wel bedankt, maar zo kan het ook.

Groetjes,
Sjanie

2 opmerkingen:

  1. Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog en erg leuk dat je volger bent geworden! Jouw kaartjes zijn ook prachtig! Net als deze, heel erg stoer. Mooi gemaakt hoor...

    Liefs,
    Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo Sjanie.
    tjee....dat heb je inderdaad heel snel gedaan, een kaartje maken.
    ik vind hem erg leuk, daar hou ik ook van.
    mooie plaatje van die motor, heerlijk stoer voor dat kereltje.
    ennu...het is wel goed hoor!! hihi. ik vind het erg leuk dat je mij gevonden had en zomaar volger werd.
    tot de volgende bericht!!
    fijne avond,
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen