achtergrond 2013

Volgers

woensdag 1 februari 2012

kaart met hondje

Wat is het koud hè?
Maar beter zo als sneeuw hoor. (vind ik tenminste)
Overdag heerlijk de zon erbij.
Ik heb gisteren nog een kaartje gemaakt.


Papier - blokje van Boekenvoordeel,blok van Action en correspondentiekaartje van Hema.
Plaatje - Boek van de Action.
Mal - Nellie's Multi Frames MFD-029.
Blaadjes - Marianne Design Creatable Lr0132
Bloem - Marianne Design Creatable Lr0164.
Glitter glue - Kars - Rainbow white.
Plaksteentje.

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog.
Ik vind het leuk om jullie reacties te lezen.

Groetjes en een fijne dag verder,
Sjanie

1 opmerking:

  1. Wat een lief kaartje!!
    Van mij hoeft er ook geen sneeuw meer te komen hoor. Liever voorjaar en dan zomer...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen