achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 20 oktober 2017

Herfst

Hoi hoi,

Vandaag het tweede kaartje, hier heb ik het plaatje op gebruikt.
Ik vond het wel leuk om de paddenstoeltjes bij het plaatje te gebruiken maar toen ik de paddenstoelen met stippen uitgestands had waren ze toch een beetje te groot bij het plaatje. Later kwam ik nog een mal met paddenstoelen tegen, hebben jullie dat ook, dat je niet weet wat je allemaal hebt aan mallen?
Dus zodoende heb ik twee herfstkaartjes gemaakt, één met de paddenstoeltjes en één met het plaatje.
Die laat ik vandaag zien.


Basis - witte kaart
DP - Kruidvat
Mal cirkel - Action
Plaatje - Le Suh 8215.340 Anna's art
Tekststicker
Randjes beïnkt met distress ink ~ vintage photo

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
webshop-anmacreatief.blogspot.nl - herfst

Gezellig dat je weer een kijkje kwam nemen op mijn blog.
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat het is zo leuk om die te lezen.

Groetjes en tot snel, Sjanie


3 opmerkingen:

  1. Heel herkenbaar hoor ik kom ook regelmatig iets tegen en dan denk ik ....oohhh ja heb ik ook nog!
    leuke kaart Sjanie!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart gemaakt. Inderdaad, dat komt mij ook weleens voor. Of je weet dat je het hebt maar niet kan vinden.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje, leuk dat je meedoet bij Anmacreatief. Groetjes Helen

    BeantwoordenVerwijderen