achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 29 augustus 2017

Hoes voor chocolade

Hallo allemaal,

Allereerst wil ik iedereen die een reactie heeft achtergelaten op mijn vorige kaartje hartelijk bedanken.
Ze zijn met veel plezier gelezen.

Vandaag wil ik een hoes voor een chocoladereep laten zien, die ik, een tijdje terug alweer, voor een vriendin gemaakt heb in opdracht.


Basis - wit karton
Kraft karton
DP - blok van de Lidl
Plaatje - ooit gekregen
Hoekmal - Action
Bloemen - Joy! Crafts 1201/0082
Plakparels

Met deze creatie wil ik meedoen bij:
webshop-anmacreatief.blogspot.nl - dieren
2sistersontheblog.blogspot.nl - alles mag
de-egel.blogspot.nl - boerderij

Leuk dat je weer een kijkje kwam nemen op mijn blog.
Tot de volgende keer.

Liefs, Sjanie

4 opmerkingen:

  1. Heel mooi Sjanie.
    Bedankt voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk om een hoes voor een chocoladereep te maken. Dat is dan een neel leuk adeautje.
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Groetjes Carolne DT 2 Sistersontheblog

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie hoes heb je gemaakt, leuk plaatje en de bloemetjes zijn er mooi bij.
    groetjes,
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is dat toch veel leuker weggeven dan een 'kale' reep. Heel mooi gedaan. dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen