achtergrond 2013

Volgers

maandag 12 januari 2015

Klompen in de sneeuw

Hallo,

Vandaag maar weer eens een kaartje van mij.
Wat kreeg ik trouwens veel leuke reacties op mijn carousselkaart zeg, allemaal bedankt die een reactie achter heeft gelaten. Ze vond hem ook heel mooi.
Vandaag een gewoon kaartje om te laten zien.

Basis - kraft
DP - MME & Graphic 45
Creme karton
Plaatje - Studio light
Filmstrip - Crealies
Lipjes - stukjes die uit de filmstrip komen
Rondjes op de lipjes - stickervel
Stiksteekjes met een pen gezet
Tekststicker in filmstrip "van harte"

Deze kaart doet mee bij:
Wlvc - kleurenfoto en steekjes
Hobbyvision - winter

Liefs, Sjanie

15 opmerkingen:

  1. Een prachtige mannenkaart Sjanie.
    Je carrouselkaart had ik gemist maar wat supermooi is die!!! Cynthia kan nu echt geen kwaad meer doen in de ogen van haar a.s. schoonmoeder ;-)
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig Sjanie, wat een leuke mannenkaart is dit geworden! Stoer hoor zo met de mooie mannen klompen......natuurlijk maakte je me nieuwsgierig naar je carrousel kaart dus gelijk maar even bewonderd en ook ik moet zeggen dat je deze geweldig mooi gemaakt hebt hoor!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een leuke kaart Sjanie
    leuk zeg dat plaatje met de klompen

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen

  4. Ik vind dit ook een mooi kaartje,
    toffe papiertjes heb je gebruikt ☺

    Fijne avond ☼
    Liefs van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk Hollands kaartje met die klompen!
    En ook voor een mannenkaart kan je best een stiksteekje gebruiken.
    Gezellig dat je weer meedoet met onze challenge.

    Groetjes Janneke DT (WLVC )

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een stoere, échte mannenkaart Sjanie. Leuk zo met die klompen....Hollandser kan je het niet krijgen toch? Heel leuk gedaan.
    XXX Plony (WLVC)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige sketch-kaart, mooie kleuren stiksel en plaatje!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie kaart Sjanie met de hollandse klompen echte mannenkaart.
    Groetjes Ellie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. hoe hollands is dit een paar klompen in de sneeuw.....gelukkig hebben we er nog geen last van van die sneeuw deze winter. Gezellig dat je weer meedoet met de challenge van WLVC.

    groetjes Jolanda dt

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sjanie, ben begonnen om weer eens langzaam de draad op te pakken en bij mijn bloggers langs te gaan. Wat een mooie, winterkaart heb je gefreubeld! Heel leuk plaatje.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Sjanie,
    mooi dit kaartje,
    leuk gemaakt!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke kaart zo met de klompen en veel details

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hoi!

    Wat een schitterende creaties maak jij zeg!
    Deze kaart is mijn favoriet :-)
    Ik ben meteen volger geworden.

    Groetjes, Suzanne
    http://stampinsuzanne.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen