achtergrond 2013

Volgers

maandag 30 december 2013

Sneeuwpop

Hallo bloggers,

Het jaar is al bijna weer voorbij, wat is het weer omgevlogen.
Voor Pieter is het vandaag oudjaarsdag, hij hoopt morgen jarig te zijn.
Niet echt een ideale dag om jarig te zijn, en met nieuwjaarsdag vergeten de meeste hem te feliciteren en wensen alleen de beste wensen voor het nieuwe jaar.
De eerste zaterdag in het nieuwe jaar houden we zijn verjaardag altijd.

Dan nu naar mijn kaart. Voor een tante die afgelopen week jarig was, heb ik dit kaartje gemaakt.
Basis - witte kaart
DP - Bo Bunny & Rico Design
Plaatje - Marieke ?
Sterren - Nellie Snellen SD-003
Tekst - MD CS0844
De sterren heb ik met lijm ingespoten en door de glitters gehaald.

Met dit kaartje wil ik meedoen aan de volgende challenges:
Knutsels en kadootjes - "winterse creatie, geen kerst n.a.v een sketch"
ge-we hobby - "kerst of winter creatie"
scrap cards - "sneeuwpop"

Verder wil ik iedereen een voorspoedig nieuwjaar wensen.
Sterkte aan allen die (ernstig) ziek zijn en aan degene die op lege plaatsen terug kijken.
Zeker met deze dagen kan het gemis zo aanwezig zijn.

Liefs,
Sjanie




13 opmerkingen:

  1. Een gezellige winterkaart!
    Alvast gefeliciteerd met Pieter. Als tie het voor het zeggen had, had hij niet voor 31 dec. gekozen....
    Een fijne jaarwisseling.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjanie,
    Je hebt een erg leuke winterkaart gemaakt, gefeliciteerd met je jarige man, inderdaad geen echt fijne dag, wens je een gezellige jaarwisseling, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me inderdaad geen leuke dag om jarig te zijn, alvast gefeliciteerd met je man Sjanie. Je kaart vind ik prachtig. Wens jou en allen die je lief zijn ook een hele fijne jaarwisseling toe en op naar een super 2014.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sjanie,
    alvast van harte met je man!
    Je kaart is weer super mooi!
    Voor jou en je familie een fijne jaarwisseling!
    Groetjes van Daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat lief die sneeuwpoppen, helaas is er nog geen sneeuw in nederland te bekennen...(:
    mooie kaart!!
    fijne jaarwisseling.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Sjanie, leuke lieve winetkaarten zijn dit geworden. Mooie kleur. Ik wens je een hele fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2014. liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Sjanie, mooi uitgewerkte sketch heb je gemaakt. Ik vind hem prachtig. Dank je wel voor het meedoen bij Knutsels en Kadootjes.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Sjanie, een mooi kaartje heb je gemaakt, mooi volgens de schets. Wat vervelend lijkt me dat om op oudjaardag jarig te zijn, en dat mensen je dan ook nog vergeten te feliciteren, wat minder leuk. Bedankt dat je mee doet met de challenge van knutsels&kadootjjes. Groetjes Ingrid Reyners-dt lid knutsels en kadootjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuke kaart Sjanie! Het is erg leuk om een kaart te zien die n.a.v. mijn sketch is gemaakt. Hij is heel herkenbaar! Leuk dat je meedoet bij Knutsels en Kadootjes!
    Groetjes,
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Sjanie,
    Wat heb je een geweldig leuke sneeuwpop kaart gemaakt, en mooie glittersterren erbij! Dank je wel voor het mee doen met de challenge van Scr@p-Cards met deze prachtige kaart!
    Ook nog gefeliciteerd met je man Pieter en nog de allerbeste wensen voor het nieuwe jaar!
    Groetjes van het scr@p-cards team en DT lid Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hallo Sjannie, wat een mooi winters kaartje heb je gemaakt lief zo die twee sneeuwpopjes, bedankt vor het meedoen aan onze scrap cards challenge.


    Liefs Suze

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Sjanie.
    Er is toch niet iets naars of zo. Ik zie je helemaal niet op het blog, en daarom wilde ik eens naar je informeren. Ik hoop, dat alles maar goed gaat en dat je even geen zin in het blog hebt. Ik wens je in elk geval heel veel goeds toe. gr leny w

    BeantwoordenVerwijderen