achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 19 oktober 2012

geldmapje

Hallo,

Ik heb een aantal dingen staan die ik nog niet kan laten zien, omdat degene waar het voor is nog niet jarig geweest zijn of omdat ik er nog niet geweest ben.
Ook heb ik een paar kaarten gemaakt waar ik vergeten ben een foto van te nemen. Ook heel slim.
Soms ben ik zo vergeetachtig. Grrr.

Een poosje geleden heb ik dit geldmapje voor een neefje gemaakt, omdat hij jarig was.
We geven altijd geld, maar omdat nu in een gewone envelop te doen vind ik niet zo leuk, dus dan maar wat anders verzonnen.


Gebruikt:
Basis - groen papier
Designpapier - rood papier, Action nr. 2 met glitter
Plaatje - Action
Mal cirkel - Nellie Snellen MFD-016
Stempel - MD CS0844
Tekststicker
Aan de binnenkant een papieren boterhamzakje geplakt waar het geld in kan.

Omdat ze zelf twee paardjes hebben vond ik dit wel een leuk plaatje voor hem.
Bedankt weer voor het langskomen en de leuke reacties.

9 opmerkingen:

  1. Hoi Sjanie,
    dat heb je mooi gemaakt..leuk met die losse band er om heen..geeft ook veel leuker..dan zomaar geld..

    fijn weekend, liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo is geld geven én krijgen veel leuker. Mooi gemaakt!
    Bedankt voor je kaart voor mijn verjaardag. Ik heb er net foto´s van gemaakt en plaats ze morgen op mijn blog.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtig vlopje Sjanie

    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Sjanie,

    Hele leuk geld envelop heel mooi model.

    fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjanie,

    Zo heb je het geld heel leuk en origineel verpakt. '
    Groetjes, Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuk modelletje!
    Mooi gemaakt!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heb je zo leuk gedaan zeg!

    Groetjes WIl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha.. da's veel leuker zo het geld te geven!!
    Ik vroeg me af: hoe zou Binky er nou uitzien met een gele kop?
    Kun je niet eens een fotootje van hem laten zien?
    (brutaal vraagje misschien??)
    Groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen