achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 31 augustus 2012

Cupcake

Hallo,

Voor iemand die jarig is geweest, heb ik een kaartje gemaakt met een cupcake.
Ik heb me laten vertellen dat ze nogal veel bakt, dus vond ik dit wel een passende kaart.

Gebruikt:
Basis - witte kaart
Designpapier - Action nr.4 patr. karton met glitters
                       donkerbruin kaartkarton
                       room karton
Plaatje - Action ~ stansblok met glitter
Stempel - MD ~ CS0855
Mal - Nellie Snellen MFD-014
Lint.
Eyelet

Ik heb de kaart al binnen gedaan, maar ik ga straks bij haar op de koffie.

Met deze kaart wil ik meedoen met de challenge bij nadiaschallengeblog: zoetigheid.

10 opmerkingen:

  1. Mmm...die er "heerlijk" uit!
    Prachtige kaart.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een enig kaartje, leuk papier!!!
    Bedankt voor je deelname aan Nadia's challenge, succes!
    Fijn weekend, liefs Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een heerlijk kaartje Sjanie
    heel erg leuk gedaan

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. mmmmm lekker en mooi kaartje en bedankt om mee te doen met Nadia's challenge
    grtjs cristel

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke kaart,mooi plaatje het lijkt wel een echte cupcake.

    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Dank je Sjanie
    Ben blij met de kaart.
    Past helemaal bij mij ja:)
    Corine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een super leuke en lekkere kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij Nadia’s challenge.

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een yummie kaartje. Leuk dat je meedoet aan Nadia's challenge. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen