achtergrond 2013

Volgers

maandag 13 februari 2012

zwemdiploma

Hallo,

De vorst is voorbij, en het regent af en toe.
Zaterdag zijn we gezellig een dagje naar m'n moeder geweest.
Ik heb dus niet veel gefreubeld, maar ik heb nog een kaartje op de computer staan,
die is voor m'n nichtje.
Ze heeft een zaterdag haar A-diploma gehaald en ik heb in opdracht van mijn moeder een kaartje gemaakt voor haar.
Ik had dit al een paar weken liggen, maar kan het pas plaatsen als ze het gehaald heeft.

Papier - ooit eens bij Kruidvat of zoiets gekocht.
Plaatje - Le Suh
Mal - MD Lr0103
Mal - Nellie's Multi Frames MFD-029
Letter - DD alfabeth
Lint - Mireille satijnlint
Bloem - MD Cr1204
Decoratiesteentje - Mireille.
Elzelien goed gedaan hoor. Namens ons ook van harte gefeliciteerd met je diploma.

Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Lees graag de reacties van jullie.

Groetjes,
Sjanie.

3 opmerkingen:

  1. een hele mooie kaart gemaakt. heel leuk met die lint en dat plaatje.
    hierbij vertel ik even dat ik je een award heb gegeven. deze award kan je gewoon kopiëren en gebruiken.
    succes!
    groetjes Dora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met dit plaatje!
    Groetjes Tineke
    ps: ik kan je blog zo lastig lezen door de donkere kleuren van de roos. Ben ik de enige die er last van heeft?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Sjanie ik vind hem heel erg leuk.
    Bedankt voor het maken van de kaart en het bezorgen.

    groetjes ma

    BeantwoordenVerwijderen