achtergrond 2013

Volgers

maandag 30 januari 2012

Omklapkaart

Vorige week is mijn schoonzus 50 geworden.
Afgelopen zaterdag heeft ze het gehouden.
Ik maakte voor haar deze omklapkaart.
Het gedichtje vond ik een tijd terug al op intenet, maar ik weet niet meer waar.

Papier - Blokje van Avec.
Swirl - Marianne Design Creatable Lr0119 Swirl cirkel.
Mal - Nellie's Multi Frames MFD-005

Bloem - Marianne Design Craftable Cr1204 Ovaal.
Blaadjes - Marianne Design Creatable Lr0163 Chinese roos.
Hoek - Marianne Design Creatable Lr0144 Hoekje 2

Bloemetje - Marianne Design Creatable Lr0154 Labels
Takje - Marianne Design Creatable Lr0106 Flora 2
Hart - Nellie's Multi Frames MFD-022 Heart

Rechthoek - Nellie's Multi Frames MFD-014.

Zo dit was het weer voor vandaag. 't Is een koude dag vandaag, ik hoorde dat het op de veluwe al gesneeuwd heeft.Voor mij hoeft het niet hoor.'t Is wel mooi om te zien, maar als je erdoor moet brrrr.

Fijne dag nog.
Liefs, Sjanie


2 opmerkingen: