achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 27 december 2011

De kerstdagen zijn weer voorbij, tijd om weer wat te freubelen.
Moet eerlijk zeggen dat ik gisteravond al wel begonnen ben hoor.
Eerst een kaart die ik een paar weken geleden al gemaakt heb.
De moeder van Cynthia d'r vriend hoopt 1 Januari 50 te worden.
Voor haar is deze kaart.
Papier komt uit een blokje van de Action, stempels van Eline's huis de ronde mal en de bloemetjes zijn van Marianne Design Creatables. Op de bloemetjes wat glitter glue van Kars gebruikt.
Ook vonden we nog een grappig tandendoosje voor "Sara".Ik heb er een doosje omheen gemaakt en dit is het resultaat.
 
Het bloemenkarton is weer van de Action, maar nu een groot blok en het groene glanskarton heb ik een keer van een schoonzus gekregen. Ik heb alle kanten beplakt met het bloemenkarton en het deksel met het groene glanskarton. Bovenop heb ik roosjes gemaakt met de  mal van Marianne Design Creatables (chinese roos). Eronder is ook een mal van Marianne Design Creatables gebruikt.
De roosjes heb ik ingespoten met lijm en daarna bestrooid met glitters.
Het venster is met een mal van Nelly Snellen frame's gemaakt en daar heb ik mica achter geplakt.

Groetjes,
Sjanie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten