achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 10 november 2017

Egeltje

Hoi hoi,

Daar ben ik nog een keer vandaag. Ik zag dat de challenge bij knutsels en kadootjes vandaag afliep, en ik had nog wel een kaart met een herfst plaatje in mijn map staan die ik nog niet had laten zien.
Dus vandaar dat jullie mij vandaag twee keer tegenkomen 😉.
Dit is een kaart uit een setje van stitch & do nr. 46 "herfst"


Basis - Licht bruin linnen karton
Opleg - wit linnenkarton
Plaatje - Amy Design
Garen - BGE 10 zacht oranje
             BGE 12 koffiebruin
             BGE 33 chocobruin

Dit kaartje doet mee bij:
knutselsenkadootjes.blogspot.nl - borduur- of schudkaart
hobbyvisiondt.blogspot.nl - herfst

Welkom op mijn blog, Carla. Hopelijk kunnen we elkaar inspireren.
Dankjewel voor je reactie en dat je volger geworden bent.

Iedereen een goed weekend en tot snel.
Groetjes, Sjanie

4 opmerkingen:

  1. Een hele mooie borduurkaart Sjanie!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een beauty Sjanie !!!!!
    Fijn weekend,
    Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig hoor....mooie kaart....mooie herfstkleuren en een heel mooi borduurtje erbij. Supers.
    Fijn weekend, xxx Plony

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi hoi Sjanie,
    ik heb altijd veel bewondering voor die borduurkaarten, dat is iets wat me nou nooit is gelukt, deze kaart daarentegen wel, supermooi!!!
    Liefs Martha

    BeantwoordenVerwijderen