achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 27 juni 2017

beertjes

Hallo allemaal,

Van een vriendin kreeg ik de vraag of ik een kaartje kon maken voor een klein kindje dat geopereerd moest worden en dan voornamelijk om de ouders sterkte te wensen.
Dat vond ik eerlijk gezegd nog niet zo makkelijk, het is voor de ouders, maar eigenlijk ook voor een kindje (die nog te klein is om het te beseffen) maar wilde het toch ook een beetje kinderlijk houden.
Toen ik door mijn mappen met knipvellen zat te bladeren kwam ik het plaatje tegen met de beertjes en vond dit wel een mooi plaatje voor dit kaartje. Het is net of de grote beer (mama) het kleine beertje troost.


Basis - wit karton
DP - Craft sensations ~ old fashioned
Plaatje - Gerda GH3265
Lipjes - NS MFD009
Bloemen - MD Lr0107
Plakpareltjes
Tekststicker wit - veel sterkte
Randjes beïnkt met distress ink ~ vintage photo
De bloemen heb ik geschuurd waardoor het geëmboste randje wit wordt.

Met dit kaartje wil ik meedoen bij:
http://2sistersontheblog.blogspot.nl - sketch

Leuk dat je een kijkje kwam nemen op mijn blog.
Dank jullie wel voor de reacties op mijn vorige kaart, leuk om te lezen.

Liefs, Sjanie

10 opmerkingen:

  1. Mooie kaart weer Sjanie. Je hebt de ouders vast blij gemaakt. grts leny

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je had geen beter plaatje kunnen vinden Sjanie om de ouders te troosten! Wat een lief kaartje is het geworden. Dankjewel voor je lieve reacties op mijn blog!
    Groetjes van Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele mooie kaart Sjanie,
    ik vind het plaatje wel heel toepasselijk,
    groetjes
    Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Deze kaart zal de ouders veel steun geven. Heel mooi Sjanie. Leuk dat je meedoet bij 2 Sistersontheblog.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het een heel mooi toepasselijk plaatje. Dit zal ze veel steun geven. Een mooie bijdrage voor 2Sistersontheblog. Dank je wel!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind het een heel mooi toepasselijk plaatje. Dit zal ze veel steun geven. Een mooie bijdrage voor 2Sistersontheblog. Dank je wel!
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hallo Sjanie
    Ik ben ook even bij jou wezen "buurten"...
    Mooie kaartjes maak je...en bij deze kaart vind ik het plaatje ook heel erg mooi!! Ik denk dat je inspiratiedipje weer over is..:-)..

    Hartelijke groetjes van Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige kaart Sjanie. Toepasselijk voor een kindje. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een lief kaartje is t geworden Sjanie.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen