achtergrond 2013

Volgers

donderdag 2 april 2015

Gefeliciteerd

Hallo allemaal,

Leuk dat jullie weer een kijkje komen nemen op mijn blog.
Ook wil ik iedereen bedanken die een berichtje achtergelaten heeft op mijn vorige kaartje.
Leuk om te lezen!
Ik had een bestelling voor iemand en daar ben ik anderhalve week aan bezig geweest.
Echt heel leuk om te doen, een paar verschillende dingen. In de loop van de tijd zal ik ze laten zien.
Maar daardoor was ik de challenge van wlvc vergeten.
Ging ik gisteravond kijken voor de challenges van april en toen zag ik dat wlvc vandaag afloopt, dus nog snel even een kaartje gemaakt om toch nog mee te kunnen doen.
En het is gelukt.
Basis - kraft
DP - Action
Plaatje - Gerda's hobbyshop
Ovaal - double die ~ Boekenvoordeel
Banner - MD Lr0241
Stempel "gefeliciteerd"  - MD CS0855
Roos groot - MD Lr0163
Swirls - MD Lr0116
Takjes - MD Lr0107
Vlindertjes zijn een ponsje van Kruidvat
Stukje gaasverband
Papieren roosjes
Plakpareltjes
Randjes bewerkt met een mesje en beïnkt met distress ink ~ vintage photo.

Dit kaartje doet mee bij:
http://wlvc.blogspot.com - voorjaar / pasen
http://webshop-anmacreatief.blogspot.com - inspiratiefoto
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.com - lente
http://duymelot.blogspot.com - dier op jevoorjaarskaart
http://de-egel.blogspot.com - vleugels

Leuk dat je weer langskwam. Fijne dag verder.

Liefs, Sjanie




17 opmerkingen:

  1. Schitterende kaart Sjanie!
    Lieve groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Sjanie, helemaal in mijn favoriete kleuren. Mooi zacht plaatje heb je gebruikt!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat heb je dan nog maar snel gedaan Sjanie! En hoe, het ziet er prachtig uit! Mooie kleurtjes heb je gebruikt, bijzonder leuk gedaan! Nieuwsgierig naar wat je gemaakt hebt voor de bestelling!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gedaan!!!
    Leuk dat je meedoet met onze challenge.
    Dank voor je inzending.

    Creatieve groetjes, Gaby DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Sjanie,
    dat heb je snel gedaan en het is een prachtige kaart geworden,
    'liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Als hekkensluiter vandaag bij WLVC, Mooie kaart hoor Sjanie, bedankt voor het meedoen.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje!
    Leuk dat je meedoet aan onze challenge!
    Lieve groet Brenda DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart Sjanie.
    Dank je voor je deelname aan de challenge bij de Egel.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kaart!

    Groetjes, Natasja

    BeantwoordenVerwijderen

  10. Wat een lief kaartje, en mooie kleuren heb je gebruikt ☺
    Bedankt dat je meedoet met onze 'vleugels' Challenge !
    Een leuk en gezellig (knutsel) weekend
    Liefsss van Erica
    {Heidebloempjuh}
    {DT De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi hoi Sjanie,
    mooie combie dat roze en kraft!
    Prachtig kaartje!
    Liefs van martha

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat heb je een prachtige kaart gemaakt Sjanie.

    Lieve groet Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtig kaartje en de kleuren zijn helemaal mijn smaak. Leuk dat je meedoet met de aprilchallenge bij AnMaCreatief. Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen