achtergrond 2013

Volgers

vrijdag 25 januari 2013

Daar zit muziek in

Hallo bloggers,

Wat een reacties heb ik weer gekregen op het gereedschapskistje. Geweldig!!
Daar wil ik jullie dan ook héél hartelijk voor bedanken. Ik moest zo lachen toen ik las dat er verschillende waren die dachten dat het echt hout was, en dat ik aan het timmeren geweest was. Maar wel heel leuk, want dan is het idee om het een beetje echie te laten lijken in ieder geval geslaagd. Hihi.

Nu een kaart die ik gemaakt heb voor de voorraad.
Wilde hem eerst eigenlijk niet op mijn blog zetten, had zoiets van mmwa..., maar verschillende die hier kwamen en hem zagen vonden hem heel leuk, nou dan maar eens zien wat jullie ervan vinden.
Basis - zwarte kaart
Designpapier - Action nr.1 met glitter
Mal hart - Nellie Snellen MFD-022
Plaatje - 3D- en pyranideblok met glitters van Action
Muziekbalken en -noten - stickers.

Gezellig dat jullie weer even een kijkje kwamen nemen.
Ik zou het leuk vinden als je ook een reactie achterlaat.


10 opmerkingen:

  1. Hallo Sjanie,

    Hele mooie kaart en wat leuk een kaart met muziek.

    Alvast een fijne weekend.
    Greet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Sjanie,
    Leuke kaart hoor, mooi papier is het gebloemde hart...

    Liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. erg leuke kaart. niks mis mee...maar ik begrijp het wel. soms heb je dat. dan maak je iets waar je achteraf denkt is het wel leuk!
    maar is prima kaart geworden. het hart maakt je kaart wat fleuriger.
    je plaatje vind ik heel mooi.
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Niets mis mee Sjanie, er zit zeker muziek in!! Mooi gedaan!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ben benieuwd welk muziek je hebt gedraaid tijdens het maken van deze schitterende kaart. Ziet er vrolijk en gezellig uit Sjanie.
    Fijn weekend.
    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind 'm toch wel erg mooi hoor Sjanie!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi hoi Sjanie,
    ik vind het ook een prachtkaartje!
    Groetjes van daatje

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik vind deze kaart ook heel mooi, hij is super chique en stijlvol. Top weer Sjanie.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat ben je toch handig met papier! je maakt de allerleukste dingen. Het lijkt inderdaad, dat je aan het timmeren bent geweest bij dat gereedschapskistje:)
    Was even niet in blogland, dus zie het nu pas allemaal.
    Mijn schoonvader is van de week overleden..

    BeantwoordenVerwijderen