achtergrond 2013

Volgers

dinsdag 12 juni 2012

mercihoesje

Hallo,

Een neef van ons gaat op zichzelf wonen en afgelopen zaterdagavond zouden we naar mijn schoonzus  (zijn moeder) gaan. Ik was 's middags nog bezig met een bestelling van zes mercihoesjes, ik was aan de laatste bezig. Toen kwam Pieter met het idee om er voor onze neef ook één te maken........ het was half zes...! Ik had al een plaatje wat ik heel leuk vond voor hem dus heb ik Pieter aan het knippen gezet. Toen ik het laatste mercihoesje klaar had van de bestelling, heb ik er nog één gemaakt voor Koen, plaatjes op elkaar geplakt, en ik heb Christian de hoeken laten snijden en embossen door de DD.
Nou, al met al een heel familie werk, maar hij was klaar toen we weggingen. En.... een foto van gemaakt. Ja ja, dat ben ik niet vergeten. Hihi.
Gebruikt:
Basis - wit karton
Achtergrond - Blauw karton
Mal ovaal - Sizzix ovals ~ 657563
Mal hoeken - MD Lr0144
Mal sleutel - MD Lr0193
Plaatje - Action
Organzalint
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden, Koen vondt hem in ieder geval leuk maar ik denk dat hij de inhoud belangrijker vindt. Hihi.



3 opmerkingen:

  1. Leuk gedaan weer het mercidoosje!
    En ja, handig om de familie in te zetten voor hand- en spandiensten hihi...
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer leuk
    leuk dat sleuteltje er ook aan
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hihihi wat leuk om te lezen dat de hele familie aan het werk is gezet voor dit doosje, het resultaat is super leuk!

    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen